Bekijk >7000 positieve reviews

Vandaag besteld – Morgen geplaatst!

Advies nodig?   085 - 110 3530

Veelgestelde vragen

Je wil je order wijzigen of annuleren? Wij adviseren je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via het formulier hier naast of met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken op het telefoonnummer 085 – 110 3530

Tijdens de onderstaande openingstijden zijn we bereikbaar via e-mail en telefoon. Voor al je vragen kun je ons bereiken via de telefoon & mail. Wij zijn bereikbaar tijdens de onderstaande openingstijden. Tijdens onze openingstijden kun je een reactie van ons terug verwachten.
Dag Van Tot
Maandag 08:00 17:30
Dinsdag 08:00 17:30
Woensdag 08:00 17:30
Donderdag 08:00 17:30
Vrijdag 08:00 17:00
Zaterdag 08:30 12:30

Je kan tijdens het bestellen een voorkeurstijdvak aangeven. We proberen dan altijd de container zo te plannen dat hij binnen dit tijdsvak geleverd kan worden.

Het doorgeven van een voorkeurstijd is echter nooit een garantie dat jouw container er binnen dit tijdslot is. De container staat op een grote vrachtwagen, welke op een dag honderden kilometers kan rijden om verschillende plaatsingen te doen. Het kan voorkomen dat er verkeersongevallen zijn of dat een levering onverwacht uitloopt, waardoor een container later komt dan geplanned.

Als je afhankelijk bent van een container om s’ochtends werkzaamheden te starten, laat je container dan bij voorkeur de dag ervoor plaatsen. Zo weet je zeker dat je aan de slag kunt.

Het plaatsen van een container kan vaak zonder het aanvragen van een vergunning. Wil je een container laten plaatsen in een parkeerzone of aan een openbare weg? Dan heb je vaak wel een vergunning nodig.

Als je twijfelt, is het verstandig om contact op te nemen met je gemeente. Zij kunnen je informeren over de noodzaak voor het aanvragen van een vergunning. Je bent zelf verantwoordelijk voor het regelen en in het bezit zijn van de juiste vergunningen. Ook ben je verantwoordelijk voor eventuele boetes, deze worden direct naar je verlegd.

Wij kunnen je vaak ook advies geven over de vergunning via de telefoon.

Als je een te kleine container hebt besteld, kun je deze wijzigen naar een ander formaat. Dit kan alleen als de container nog niet is geplaatst. Je kunt het formaat van de container wijzigen door ons te bellen.

Het meerbedrag kan betaald worden via de online beschikbare betalingsopties. Wanneer de container al is geplaatst, kun je deze niet meer wijzigen naar een ander formaat. Je kunt de container tot de maximale hoogte beladen en een nieuwe container bestellen.

Een container overbeladen is geen goed idee. Ondanks dat er prijzen te vinden zijn in de spelregels over de kosten van overbeladen, is het uitgangspunt dat transport veilig moet zijn. De kans is dus aanwezig dat jouw container helemaal niet meer meegenomen wordt, wat voor extra kosten zorgt.

Is je huurtermijn nog niet afgelopen, maar ben je al klaar en wil je dat de container opgehaald wordt? Bel ons of stuur een ophaalverzoek met de knop in het menu.

We komen dan binnen 3 werkdagen de container bij je ophalen, nadat je ons foto’s hebt gestuurd waarop te zien is of de container goed beladen is. Stuur je geen foto’s? Dan is het mogelijk dat we de container niet komen ophalen, of dat we er op locatie achterkomen dat de container niet meegenomen kan worden. Door foto’s te sturen voorkom je dus extra kosten.

Aan het einde van je huurtermijn heb je een mail van ons ontvangen waarin we je vragen om foto’s te uploaden, zodat we de container kunnen ophalen. Het is belangrijk dat je dit vóór het einde van de huurtermijn doet, zodat we de ophaling kunnen inplannen.

Als je na het verlopen van je huurtermijn nog geen foto’s hebt geupload, verlengen we de huur van je container. Je betaald dan altijd een extra huurtarief, afhankelijk van de grootte van je container.

Contact opnemen

Wil je een ophaling aanvragen? Dit kun je regelen door in het hoofdmenu de knop “ophaling aanvragen” aan te klikken.

Wil je een container bestellen? Dit kan gemakkelijk via onze webshop of via de telefoon. Orders via dit formulier kunnen we helaas niet verwerken.

Vraag een ophaling aan

We vragen je om een foto te uploaden van je volle container, voor we de ophaling inplannen. Het is daarom makkelijker om dit formulier via je smartphone in te vullen, dan kun je direct de foto maken en uploaden.