Ons kantoor

Openingstijden

Bel & whatsapp

Email

Service en veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen met jouw vragen hebben we de meest gestelde vragen en huur- informatie voor je op een rijtje gezet.

Staat jouw vraag er niet tussen of wil je meer informatie? Bel ons gerust op.

Heb jij een vraag of wil je telefonisch een container bestellen? Tijdens onze openingstijden zijn we je graag van dienst.

Maandag     08:00-17.30    
Dinsdag        08:00-17.30   
Woensdag   08:00-17.30   
Donderdag  08:00-17.30   
Vrijdag          08:00-17.30   
Zaterdag      Telefonisch niet bereikbaar   
Zondag.        Telefonisch niet bereikbaar 

Om het voor iedereen zo flexibel mogelijk te maken hebben een groot aantal betaalmogelijkheden:

  • Betalen met IDEAL
  • Betalen middels overboeking
  • Contant betalen (gepast bij levering container)
  • Per pin betalen (bij levering container)
  • Betalen met creditcard
  • Achteraf betalen met Afterpay

Bij het aanmaken van een bestelling kun je een dag aangeven wanneer de container geleverd kan worden, die dag reserveren we voor je. Naast de dag kun je ook een voorkeur uitspreken voor het leveren van de container in de ochtend of de middag.

Wil jij graag de container op zaterdag geleverd hebben? Bel ons dan even op, in 9 van de 10 gevallen kunnen wij namelijk ook op zaterdag plaatsen.

Wij maken gebruik van scherpe all-in tarieven, op deze manier weet je op voorhand precies wat de kosten zijn voor het huren van een container.

Onze all-in prijzen zijn incl:

  • BTW
  • Transport (plaatsen op halen)
  • 6 weken huur
  • Verwerken van het afval
  • Milieutoeslag

In het grootste deel van Nederland mag je een container vergunningsvrij laten plaatsen, mits deze op een veilige locatie staat.

Als jij wilt weten welke regels de gemeente hanteert waar de container geplaatst gaat worden dan adviseren we je te kijken op de website van de betreffende gemeente of ons even te bellen.

R2recycling neemt jouw gegevens erg serieus. Alle informatie die we nodig hebben om de container te plaatsen worden online versleuteld beveiligd.

Wij zullen jouw naw gegevens enkel delen met onze uitvoerende partij.

Het mag vanzelf spreken dat wij de gegevens nooit delen met andere commerciële partijen.

Wanneer je bij ons een container hebt besteld en deze bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren we je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. In veel gevallen is een wijziging in de bestelling mogelijk en kosteloos. 

Het wijzigen en annuleren van een bestelling kan tot 24 uur voor levering kosteloos.

Als onze chauffeur al onderweg is met de container en deze geannuleerd wordt zal hiervoor een zogenaamde misrit worden berekend ter waarde van € 125,00.

Als je bij ons een container huurt, huur je deze inclusief 6 weken huur. Uiteraard kunnen wij de container ook eerder (of later ophalen).

Container ophalen

Wij halen de container alleen op na de opdracht van de huurder, we zullen de container dus niet automatisch na 6 weken ophalen.

Wil jij de container langer huren? Geen probleem, echter zullen hier aanvullende kosten aan kleven. Deze kosten bedragen € 25,00 per week, deze kosten zullen na 6 weken, wekelijks worden gefactureerd.

Als wij een container bij je hebben geplaatst en wil je deze wisselen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen een ‘wissel’ voor je aanmaken in het systeem en op de dag naar keuze zullen we de volle container ophalen en direct een nieuwe plaatsen.

Voor de nieuwe container gelden dezelfde voorwaarden als de eerder geplaatste container.

Gelukkig hebben wij een extreem hoog tevredenheidsresultaat maar waar gewerkt wordt worden helaas soms ook fouten gemaakt.

Heb jij een opmerking of klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice. De meeste klachten kunnen direct telefonisch worden opgelost. Wil jij liever per mail communiceren? Stuur dan je mail naar info@containerhuren.nl